Forex Trading 20 Kärnor Per Dag


Hur många pips borde vi rikta per dag. Targeting X antal pips per dag är orealistiskt. Vi borde istället fokusera på att noggrant följa vår strategy. Trading med en kant med begränsad hävstångseffekt bör ge en vinst över tiden. Om en gång i veckan får jag en E-post från en aspirant Forex-näringsidkare som berättar för mig att en del av deras handelsplan samlar in en konsekvent 10-20 pips per dag från marknaden eller de kanske bara frågar mig att de är platta för en strategi som bara gör 10-20 pips om dagen. Det finns en Glittrande problem med att tänka på handel på det här sättet Inte att det är illa att sätta mål men det är dåligt att sätta orealistiska mål så här. Problemet med att ställa in ett mål med X mängd pips per dag är att marknaden ändras varje dag och Ingen strategi kommer att vara så konsekvent Vi måste acceptera det faktum att vi kommer att förlora affärer, förlora dagar, till och med förlora veckor och månader. Så försöker vi uppnå denna typ av dagligt mål sätter oss upp för misslyckande innan vi ens placerar vår första handel. Ett annat problem den här typen Av målproduktionen är att det uppmuntrar till handel mer under tider då vår strategi inte är effektiv och mindre under tider när vår strategi är effektivare Tänk på det. Om vi ​​placerar ett par snabbaffärer på morgonen och träffar vårt pipmål kan vi vara Saknar ytterligare lönsamma affärer som kan inträffa under ideala marknadsförhållanden Vi begränsar vad vår strategi kan tjäna när det fungerar bra. Om våra första branscher förlorar affärer måste vi sedan placera mer affärer för att gräva oss själva Ett hål innan vi träffar vårt vinstmål för dagen Problemet är att om marknadsförhållandena inte är rätt för vår strategi, är vi tvungna att fortsätta att handla och placera fler affärer som kan leda till större förluster. Snarare än att fokusera på att tjäna ett visst antal Pips per dag måste vi fokusera på vad vi kan styra och vad som är viktigast. Att fokusera på vad som är viktigt. Så vad kan vi kontrollera Vi kan styra våra handlingar vilket innebär att vi kan följa vår strategi perfekt, wi Ingen känsla eller tvekan När vi har utvecklat en vinnande strategi är det sista steget i själva verket genomförandet av strategin. Vi måste hålla fast vid vår plan genom att inte bli överbekämpad när vi vinner och inte skämtar bort från att placera nästa handel när vi är Förlorar Om vi ​​tror att vi har en handelskant, betyder det att det inte går att vinna eller förlora varje enskild handel. Det är processen som spelar in. Pengarhantering ingår också i det. Vi vill undvika hämndhandel eller justera vår handelsstorlek i Ett försök att återkräva förluster Vi vill också undvika att öka vår handelsstorlek bara för att vi har haft en bra körning och känner oss mer självsäker. Det är en anledning till att vi har bestämt oss för att handla den handelsstorlek vi handlar i början, så håll fast vid det Den bästa delen av handel med en kant är att vi över tiden ska förvänta oss att vara lönsamma. Ta tiden med sin kurs. Efter att vi följer vår strategi noggrant och är övertygade om att vi har en kant, är den sista ingrediensen tid. Marknaderna är inte konsistenta Nt och inte heller kommer dina dagliga resultat att vara Vi behöver tid för oddsen att spela ut i vår tjänst Det betyder inte att dumpa en strategi bara för att den hade en förlorande vecka månad. ALLTAR FÖRETAG kommer att förlora strimmor Det är inte felet Av näringsidkaren eller strategin, men en del av arbetet inom detta område Återigen är det enda vi kan kontrollera den faktiska exekveringen av vår handelsplan Tid och marknaden kommer att göra resten. Pips vs Lönsam Trading. Gå efter ett visst antal Pips per dag låter som en bra plan när vi först börjar Forex trading, men det är ett obestridligt mål Marknaden är inte tillräckligt konsekvent för att dra ut konsekvent vinst dag in och dag ut Vad vi behöver är mål för saker vi kan kontrollera, som Följa vår strategi och genomföra den utan problem Om du är intresserad av att lära dig hur man handlar denna marknad, börja med ett riskfritt demokonto som har realtidspriser .--- Skriven av Rob Pasche. Intresserad i vår analytiker s bästa Visningar på stora marknader Kolla in vår Fr Ee Trading Guides Here. DailyFX ger Forex nyheter och teknisk analys om de trender som påverkar de globala valutamarknaderna. Trafiks strategi 20 Pips a Day. Om du är intresserad av en enkel och effektiv handelsstrategi som hjälper dig att tjäna konsekvent vinst varje dag , Då är 20 pips per dag den du letar efter. Den här enkla scalpingstrategin för nybörjare är mer än 10 år gammal och har visat att den är effektiv, så att handlarna kan tjäna 100 pips per vecka eller 400 pips per månad. Så långt som 20 pips om dagen är en scalping strategi vi måste vara säkra på att inga viktiga nyheter kommer att släppas efter att vi öppnat en handel och går in på marknaden. Det är väldigt viktigt för en Forex-näringsidkare att alltid kolla den ekonomiska kalendern i början av varje handelsdag. Parametrarpar Alla, men bättre högvolatilitetspar, som GBP USD och USD CAD. Indikator 20 SMA, Momentumindikator 5. Det rekommenderas att välja en 30-minuters tidsram i terminal och ställa in standard 20 SMA enkelt glidande medelvärde a Nd Momentum indicator 5 Valet av valutapar beror på dina preferenser, men det är bättre att tillämpa denna strategi för par med hög volatilitet, som GBP USD och USD CAD. Tänk på att alla branscher måste öppnas först efter de viktiga pressmeddelandena Om Inga signifikanta nyheter ska släppas under en dag, öppna affärer inte tidigare än 12 30 GMT på grund av hög volatilitet av handel under amerikansk session. Buy order Öppna en köporder om det nuvarande ljuset stängd över 20 SMA och Momentum Oscillator ligger ovanför Nivån på 100 genomsnittsnivå Här är ett exempel. Säljordning Öppna en säljorder om det nuvarande ljuset stängd under 20 SMA och Momentum Oscillator ligger under nivån på 100 genomsnittsnivå. Här är ett exempel. Du kan placera en vinst Av 20 pips när vinstdrivande Vissa handelsmän rekommenderar att placera ett stoppstopp som börjar från 1 pip Ett annat sätt är att placera ordern på noll när priset är 10 pips away. There är 3 sätt att placera Stop-loss.1 På avståndet Av 20 pi Ps.2 Under 20 SMA för långa positioner och över - för korta punkter.3 Vid höga för långa positioner eller låga för korta positioner av det sista ljuset som korsade 20 SMA. Om efter att ha öppnat en handel gick priset tillbaka, passerade SMA I motsatt riktning och stearinljuset stängt där bör handeln omedelbart stängas. Du kan också tillämpa 20 poäng per dagskalpningsstrategi för längre tidsramar om marknaden är mycket volatil. Strategin är mycket enkel att använda. Inträdesförhållandena är Clear. Strategin är mycket tillförlitlig och har hög vinstnivå. Risk Disclaimer kommer inte att hållas ansvarig för eventuella förluster som uppkommit under handel. Alla handlare är fullt ansvariga för sina handlingar och deras resultat av handel med system som publiceras på denna webbplats. Du förstår att Det finns en hög grad av risk i handeln på marknaderna. Handel inte med pengar du inte har råd att förlora. Handel kanske inte är lämplig för alla. Kartorna och alla artiklar som publiceras på finns för mig Nformations - och utbildningsändamål only.20 pips per dag är allt du behöver Se vad jag menar. En av de mest värdefulla sakerna som en online valutakurs kurs kan visa dig är hur värdefull 20 pips per dag är.1 standardparti på 20 pips dag 200 dag 50k år 2 standard partier 20 pips dag 400 dag 100k år 3 standard partier 20 pips dag 600 dag 150k år 5 standard partier 20 pips dag 1000 dag 250k år 10 standard partier 20 pips dag 2000 dag 500k år. Om du lydde 2 Riskhantering, då kan du multiplicera ditt konto cirka 5 gånger om året vid 4 riskhantering. Du kan multiplicera ditt konto ungefär 10 gånger år för att visa. Om du har ett 10k-konto och du handlar med en 2-risk så kan du Risk 200 per handel 2 av 10k 200 vilket innebär att du kan handla 1 lot med 20 pipstopp och 20 pip mål 1 1 riskbelöning, minst acceptabelt Om du kan göra 20 pips dag på avg med det 1 mycket kommer du att göra 200 dag 1000 Wk 50k år. Så du bara gjort en 50k årsinkomst med bara ett 10k konto riskerar bara 2 De flesta handlare uppskattar inte den hävstång vi får och riskerar allt för mycket, bara blåser sina konton innan de vet vad som gick fel. På en mindre konservativ 4 riskhanteringsnivå kan du riskera 400 per 10k. Med samma 20 pip-modell skulle vi Handla 2 partier med 20 pipstopp och mål 20 pips dag skulle nu vara 400 dag 2000 vecka 100k år Så en 100k inkomst uppnåddes med ett 10k konto med samma 20 pips dag strategi. Vad är viktigt är att vi aldrig behöver Försök för mer pips dag, det är för svårt och nybörjare valutahandlare har svårt att inse det här Det är mer fördelaktigt att vara konsekvent på ett litet antal dagliga pips och sedan gradvis öka din lotstorlek som ditt konto växer. Sammanslagning, detta tar din vinst ut varje vecka Om du skulle lämna pengarna i ditt konto och öka din storlek enligt ditt konto saldo skulle du se astronomiska vinster. Money Management är allt. Senast redigerad av barjon 25 juli 2010 klockan 18 08:00 Reason removed lägg till länk. Ursprungligen postat av shakespeare515. En av de mest värdefulla sakerna som en online valutahandel kan visa dig är hur värdefull 20 pips per dag är. 1 standardparti på 20 pips dag 200 dag 50k år 2 standard partier 20 pips dag 400 dag 100k år 3 standard partier 20 pips dag 600 dag 150k år 5 standard partier 20 pips dag 1000 dag 250k år 10 standard partier 20 pips dag 2000 dag 500k År. Om du skulle lyda 2 riskhantering kan du multiplicera ditt konto cirka 5 gånger om året vid 4 riskhantering. Du kan multiplicera ditt konto ungefär 10 gånger år. Att visa. Om du har ett 10k-konto och du handlar hos En 2 risk så kan du riskera 200 per handel 2 på 10k 200 vilket innebär att du kan handla 1 sats med 20 pipstopp och 20 pip mål 1 1 riskbelöning, minst acceptabelt Om du kan göra 20 pips dag på avg med den 1 Mycket du kommer att göra 200 dag 1000 wk 50k år. Så du bara gjort ett 50k år Inkomst med bara ett 10k konto riskerar bara 2 De flesta handlare uppskattar inte den hävstång vi får och riskerar allt för mycket, bara blåser sina konton innan de vet vad som gick fel. På en mindre konservativ 4 riskhanteringsnivå kan du riskera 400 per 10k Med samma 20 pip-modell skulle vi byta 2 partier med 20 pipstopp och målet 20 pips dag skulle nu motsvara 400 dag 2000 vecka 100k år Så blev en 100k inkomst uppnådd med ett 10k konto med samma 20-pips dagstrategi. Vad som är viktigt är att vi aldrig behöver försöka för mer pips dag, det är för svårt och nybörjare valutahandlare har svårt att inse det här Det är mer fördelaktigt att vara konsekvent på ett litet antal dagliga pips och sedan gradvis öka din lotstorlek som Ditt konto grows. btw, det här kompenserar inte, det här tar din vinst ut varje vecka Om du skulle lämna pengarna i ditt konto och öka din lotstorlek enligt ditt kontobalans ser du astronomiska vinster. Jag uppmanar dig att se min tråd Inga gimmicks Inget att sälja Inga bakom motiv Just outstanding forecasts. Joined Jun 2010.Re 20 pips per dag är allt du behöver Se vad jag menar. Låt mig ge en ironisk twist som knappast ingen anser Först vi Håller med om att strikta MM-principer är viktiga. Med total överensstämmelse med det, låt mig ge ett exempel på något som förbises. Som handlare går vi alla igenom torra tider. Låt oss säga att någon förlorar 20 av kontot. De behöver 25 för att komma tillbaka till Där de var ursprungligen Enkla matte - Du börjar vid 10, sedan släppa till 8 - det är 20 förlust Därefter tar dina vinster tillbaka till 10, vilket skulle vara 25 av 8 Bara för det exemplet måste du vinna 25-20 , Bara för att bryta jämnt, vilket är 56 av tiden. Min fördömelse är inte menad som en obstinans, men om du vinner 50 av tiden förlorar du verkligen. Om du vinner 60 av tiden vinner du, men knappt Det är fortfarande bra, eftersom det fortfarande sätter den näringsidkaren i övre echelons av alla handlare, bec Ause 90 av alla konton i konkurs. Ursprungligen postat av lbranjord. Yeah, jag tror att det är möjligt att genomsnittlig 20 pips om dagen eller mer, men det är inte sunt att ställa in en guldstandard för dagen. Du har visat makt Av MM Vilket ska vara det första som människor lär sig Diagram är diagram När du är skicklig kommer du sannolikt att uppnå 50-60 noggrannhet och utan Money Management, varför stör. Jag uppmanar dig att se min tråd Inga gimmickar Inget att sälja Inga bakre motiv. Bara enastående prognoser. Rea 20 pips om dagen är allt du behöver. Se vad jag menar. En sak som jag glömde att nämna, men jag håller helt med dig om inte Sätta en guldstandard Mina mål är att få bättre mental och känslomässig styrka, så jag kan vara ett riktigt handelsinnehåll. Jag känner också att jag alltid kan förbättra och förbättra min metodik, även om den är helt oberoende av någon perifer ingrepp. Om jag gör dem Saker, då har pipsna alltid varit där Jag kan säga att det totala genomsnittet för mig är större än 20 pips per dag, men det spelar ingen roll om jag gjorde 20 pips per vecka, skulle jag fortfarande betrakta mig själv en framgång. Ursprungligen postat av 4xpipcounter. Låt mig ge en ironisk vridning som knappast ingen anser Först är vi överens om att strikta MM-principer är viktiga. Med fullständig anslutning till det, låt mig ge ett exempel på något som förbises. Som handlare går vi alla igenom torra tider. Någon l Oses 20 av kontot De behöver 25 för att komma tillbaka till var de var ursprungligen. Enkel matte - Du börjar vid 10, sedan släppa till 8 - det är 20 förlust. Därefter tar dina vinster dig tillbaka till 10, vilket skulle vara 25 av 8 Bara för det exemplet måste du vinna 25-20, bara för att bryta jämnt, vilket är 56 av tiden. Min fördömelse är inte avsedd som obstinans, men om du vinner 50 av tiden förlorar du verkligen If Du vinner 60 av tiden, du vinner, men knappt det är fortfarande bra, för att det fortfarande sätter den näringsidkaren i övre echelons av alla handlare, eftersom 90 av alla konton är konkurs. Jag uppmanar dig att se min tråd Inga gimmicks Inget att sälja Inga bakomliggande motiv Just outstanding forecasts. Originally Postad av 4xpipcounter. Låt mig ge en ironisk twist som knappast ingen anser Först är vi överens om att strikta MM-principer är viktiga. Med total adhereance till det, Låt mig ge ett exempel på något som förbises Som handlare går vi igenom torra tider Låt oss säga att någon förlorar 20 av kontot. De behöver 25 för att komma tillbaka till var de ursprungligen var. Enkel matte - Du börjar kl 10, Därefter släppa till 8 - det är 20 förlust Efteråt kommer dina vinster tillbaka till 10, vilket skulle vara 25 av 8 Bara för det exemplet måste du vinna 25-20, bara för att bryta jämnt, vilket är 56 av tiden Min Repudiering är inte meningsfullt, men om du vinner 50 av tiden förlorar du verkligen. Om du vinner 60 i tiden vinner du, men knappt Det är fortfarande bra, för att det fortfarande sätter den näringsidkaren i Övre echelons av alla handlare, eftersom 90 av alla konton bankrup T. Right Jag antar att jag ansåg vilket som aldrig är bra att göra att vinsterna skulle vara större än förlusterna. Om de är jämnt, säg 20 pipstopp, 20 pip mål, då håller jag med dig 100. Ursprungligen postat av 4xpipcounter. One sak som jag glömde att nämna men jag håller helt med dig om att inte ställa in en guldstandard. Mina mål är att få bättre mental och känslomässig styrka, så jag kan vara ett riktigt handelsinnehåll. Jag tycker också att jag alltid kan förbättra Och förfina min metodik, även om det är helt oberoende av varje perifer ingrepp. Om jag gör de sakerna har pipparna alltid varit där. Jag kan säga att det totala genomsnittet för mig är större än 20 pips per dag, men det spelar ingen roll Om jag gjorde 20 pips per vecka skulle jag fortfarande betrakta mig själv som en framgång. Jag har medeltalar ut mina pips eftersom Oanda baserar ditt kontohistoria på pris, vad en bummer för att jag skulle vilja veta jag vet att jag vanligtvis handlar om 45-60 strejkfrekvens, med större vinnare. Det känns bra att förlora, wh Men du når den punkten att det inte gör dig att gissa dig själv Det är som att ta en svag punch, och veta att du ska slå på den där dummen.

Comments